01 januari, 2012

Happy New Year!

Allereerst de beste wensen voor iedereen! Ik hoop en gun het iedereen van harte dat dit komende jaar beter wordt dan alle eerdere. Lach, droom, space, ontspan en vooral geniet alsof er geen morgen zal zijn. Ik moet zeggen, ik heb echt het gevoel dat dit jaar míjn jaar gaat worden.
Dat gezegd hebbende door naar de orde van de dag. Ik was van plan een get ready with me te maken maar uiteindelijk had ik daar toch geen tijd voor. De outfit die je in het filmpje ziet is de eerste die ik die avond droeg. Ik ging met vrienden gourmetten en vieren en daarna gingen we naar een groot feest. Dit is dan ook de reden dat ik niet mijn oorspronkelijke NYE jurkje op dat moment droeg (denk aan de etenslucht) en achteraf ook niet heb kunnen opnemen i.v.m. de drukte!





Voor de nieuwsgierigen onder ons, het jurkje dat ik naar het feest droeg is, net als dit jurkje, van Asos. Het is de Angel Eye all over sequin dress in zwart. Daar droeg ik nog een zwarte 20den panty onder en mijn Sasha enkellaarsjes. De ear cuffs gingen ook af.


What I'm wearing
Asos cross back strap dress
H&M wedges
Bershka quilted black handbag
Gogo Philip chain earrings
Asos draping ear cuffs
Esprit ring
Face as usual
Eyeshadows from the Sephora Holiday palette and MAC Naked pigment and random false lashes
Nothing on my lips


X Dzenana

1 opmerking: