31 januari, 2012

Outfit of the day - the grass is greener on the other side

Ik weet het, het is weer eeuwen geleden dat ik iets heb gedaan hier. Mijn excuus daarvoor maar in verband met tentamens en vakantie is er niks van gekomen! Bovendien ga ik binnenkort verhuizen en dat zal ook weer wat tijd in beslag nemen dus ik probeer in tussen tijd zo veel mogelijk te doen.
Om jullie nog even voor te bereiden op alle dingen die komen gaan, begin ik met een oude vertrouwde OOTD. 




What I'm wearing
Green shirt from Venus (Germany)
Black tights and a skirt from H&M
Hamsa hand & Evil eye bracelets from Asos
Green and gold earrings from Asos
Face: Bourjois Healthy Mix foundation 52 Vanilla, Maybelline Instand Age Rewind concealer in Fair, Catrice powder, Sleek contour kit in Light and Maybelline blush in Peach.
Eyes: MAC Ricepaper on the lid, Wedge in the crease and Vanilla as highlight. L'oreal Carbon Gloss liquid liner and Maxfactor False lash effect waterproof mascara. Brows the usual Catrice pencil. 
Lips: Essence 55 Coralize me!
Nails: Hema long lasting nailpolish 13
Parfume: Escada Moon Sparkle (limited edition)


X Dzenana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten