02 januari, 2012

Outfit of the day - fur collar

Dag mooie mensen! Bij deze weer een outfit of the day. Ik ga naar mijn zus om nog wat oud en nieuw te vieren en dan met vriendinnen af te spreken dus niet too dressed op or too dressed down dacht ik. Ik vind het dragen van laagjes altijd handig dus vandaar, van warm tot koud. Mijn haar is hetzelfde als in mijn post over the perfect bun. Hoop dat jullie ervan genieten!




What I'm wearing
Fur collar, beige blazer and blue dress all from H&M
Black wedges from New Look
Little black belt from Primark
Triangle earrings from Primark
Esprit ring
Face as usual with Sleek blush in Suede
Eyes MAC Naked pigment on the lid, Wedge in the crease and Vanilla as highlight
Lips Essence lipliner 01 Soft Rose
Nails ELF Medium Red


X Dzenana

3 opmerkingen:

  1. Hey dzen!
    ik vind je blogs + tutorials altijd super leuk maar begrijp alleen niet waarom je er niet bij praat!
    dat zou het veel levendiger maken en daar ben je toch ook gewoon hardstikke goed in ?
    lijkt me leuker om naar te kijken!
    vooral met make up tutorials, omdat je dan kunt uitleggen wat je precies doet!
    ideetje misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee,
    haha je bent zeker niet de eerste die dat opmerkt! Het heeft tot nu toe 2 dingen als reden gehad: ten eerste zoals je zegt, ik ben een goede prater en daarom werd het veels te lang en te veel haha toen ik het pratend opnam, ten tweede leent deze microfoon zich er niet toe.
    Maar ik zal er in de toekomst wat meer tijd in steken met een andere camera en gebabbel :)
    voor de rest bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen