02 januari, 2014

New Years Eve - Welcome 2014

Happy New Year! Ik hoop dat jullie je vermaakt hebben tot in de vroege uren en dat jullie zin hebben in het nieuwe jaar. Een ding weet ik wel, ik ben er klaar voor. Voor mij is oud en nieuw bijna net zo leuk en belangrijk als mijn verjaardag. Elk jaar is er rond deze periode veel gaande en ik krijg dan ook altijd frisse energie als ik die datum zie veranderen.

Op de planning stond eerst rustig aan gourmetten en vervolgens naar een privĂ© feest in een cafĂ©. Ik had wel 3 outfits gekocht en klaargelegd omdat ik niet wist wat voor look ik wilde rocken en waar ik trek in zou hebben, maar uiteindelijk is het deze geworden. Moeilijker was nog de keuze in oog make up. Ik zal heus niet de enige zijn want jeetje, zo veel mogelijkheden en wat kies je dan? Ik begon maar te spelen en te doen en ik was zeer tevreden met wat eruit kwam. Basically is de oogschaduw MAC's Vanilla, Satin Taupe en de rest mijn Lorac Pro Palette. Wimpers zijn Sultry van de Primark (mijn favoriet). Voor mijn gezicht een mix van MAC's Studio Fix Fluid, Rimmel Lasting Finish foundation, Maybelline Fit Me concealer, Ben Nye Banana Powder en Rimmel Stay Matte poeder met NYX Taupe en MAC Melba blushes met Soft and Gentle highlighter. Met alle drankjes had ik geen zin om mijn lippen te blijven onderhouden dus werd het Maybelline Baby Lips. Mijn top kreeg ik voor oudejaarsdag nog binnen van Asos, mijn broek kocht ik op oudejaarsdag nog bij de River Island en mijn schoenen, ohhh lang-gezochte perfectie, zijn ook op die dag gekocht bij de New Look. Sieraden zijn van H&M, Asos en Go Go Philip. Enige wat ontbreekt op de foto's was mijn Celine clutch, maar daar kun je je wel wat bij voorstellen (zwart leer met goud metaal). 

Hope you enjoy!

x Dzenana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten