29 november, 2011

Sephora Holiday Palette 2011

Dit was met stip een van de beste aankopen die ik de laatste tijd gedaan heb!
Ik was met een vriendin naar de Sephora in de V&D te Den Bosch om eens rond te snuffelen (ik wist tot dan niet eens dat die daar zat, dankjewel papa!).
Toen mijn ogen hierop vielen kon ik het echt niet laten om hem mee te nemen. Om het goed te praten voor mezelf; dit palette komt maar 1 keer uit.
Het palette kostte 39,99 maar er was een actie dat bij aankoop van 2 producten er 25% korting bij kwam, dus kwam er nog een Sephora nagellak bij in de kleur L14, ofwel een prachtige donkerblauwe kleur. Ideaal voor de tijd van het jaar. Al met al betaalde ik zo'n €34, koopje dus.











Meer details over het palette:
Een simpele strakke zwarte verpakking. Bij opening een grote spiegel en de oogschaduwen, 96 om precies te zijn. Deze schuiven naar buiten en dan worden de 84 lipkleuren zichtbaar. Schuif je het laatje open, dan zie je 3 blushes en 1 bronzing poeder, een bruin en een zwart oogpotlood, 1 tube mascara, 6 cream eyeliners en nog een viertal borsteltjes. 


X Dzenana

2 opmerkingen:

  1. Gaaf! Hoe zit het met de pigmentatie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De pigmentatie is helemaal wat je van Sephora mag verwachten, toppie dus. Zelfs de lipgloss blijft goed zitten.
    Maar er komen ook nog wel make up looks aan waarbij ik deze gebruik :) of andere dingen

    BeantwoordenVerwijderen