29 november, 2011

My MAC eyeshadows

Als ik zeg MAC, zeg ik hemels.
Met dit merk en deze oogschaduwen begon het allemaal. Mijn passie en mijn liefde, het spelen, het experimenteren. Voor de pak hem beet €15 per potje moet je het maar zien als een echte investering. Hoe beter de kwaliteit, des te minder product je per keer gebruikt. Ik heb een aantal van deze nu al zeker 2 jaar en daar is nog geen deukje in te zien. Belangrijk daarbij is natuurlijk ook dat je een oogschaduwbasis gebruikt (bij mezelf in gebruik zijn Manhattan Eyeshadow base en Urban Decay Primer Potion. Voor een gekleurde basis? NYX Jumbo Eye Pencil in Milk, wit, en Black Bean, zwart).

Ik zal het ook niet onder stoelen of banken steken, ik ben nou eenmaal niet van de felle gekleurde oogschaduw. De meeste kleuren die je zult zijn zijn dus ook neutraal. Desalniettemin kun je met de juiste techniek oogverblindende looks maken.

Eventjes FYI, ik zal binnenkort ook tutorials maken, spannend he.

So, without further ado, the eyeshadows & swatches.

De naam van de oogschaduw staat vooraan, de finish (ofwel het effect) erachter



Snow Season (mineralize)



Mineral Mode (mineralize)


Mylar (Satin)


Vanilla (Velvet)


All That Glitters (Veluxe Pearl)


Naked Lunch (Frost)


Woodwinked (Veluxe Pearl)


Ricepaper (Frost)


Retrospeck (Lustre)


Satin Taupe (Frost) absolute favoriet


Soba (Satin)


Wedge (Matte)


Carbon (Matte) onmisbaar in je collectie, komt niet goed uit op de foto


X Dzenana

2 opmerkingen: